vineri, 11 iulie 2014

Tag Stardoll - By Elena

Buna tuturor,m-am gandit sa fac un tag si iata-l, sper sa va placa si il poate folosi oricine doreste:

1)Cum te numesti pe stardoll
Kappque.EmO
2)Ce nivel ai ? 
Am level 57.
3)Care e magazinul tau preferat de haine din stardoll ?
Am mai multe Versace,Chanel,Callie Pick's
4)Ai haine rare?
Da, muuulte :))
5)Cum ai aflat de Stardoll?
Pai voiam sa ma uit la vreme si scriam starea vremii si tot timpul imi aparea stardoll si am dat pe el :d
6)Ai un idol preferat?daca da ce iti place la el/ea
Da am deeeniiii are level 115 si imi place stilul ei.
7)Ce-ti place sa faci cel mai mult pe stardoll?
Sa vorbesc pe chat cu prietenii si sa fac diferite outfit-uri si make-up-uri :X
8)Te imbrac intr-un anumit stil sau..?
Nu ma imbrac intr-un anumit stil,am stilul meu propiu. :)
9)Ai muncit mult ca sa ajungi la punctul asta adica sa ai tot ce vrei?
Da am muncit mult si m-am chinuit sa arat cat mai bine si uite-ma aici :d
10)Ultima intrebare,cat de departe o sa sau te vezi pe stardoll?


Foarte departe dar e un punct unde imi doream sa ajung de muuult timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu